tirsdag 10. august 2010

Heiiii;D


Hei jeg heter Maja og skal skrive i selma sin blogg:)

Jeg skal begynne å trene Selma så derfor blir jeg å skrive i bloggen hennes:)

Idag trente vi på trenings bana med Hanne, Elin, Emma/mamma og meg. Jeg å Selma trente på hopp over hinder det gikk ganske bra:D

Så trente vi åsså med litt kontakt det gikk bra men Selma gikk til Elin og Hanne å skulle opp.

Jaja vi fikk no kontakt så får at ho skulle komme til meg så fikk ho ball når ho så på meg da ville ho ja men det var jo gøy da:)

Så hjelpte jeg Elin og Ruff han skulle bere en løsbitt. Jeg å mamma hadde no rydda i bilen det ble ryddi no så det er no bra:) Når vi hadde kommet hjem var klokken 21.45. Når jeg og mamma satt å blogga, så hadde LottaPotta fått et bein. Når ho lå i soffaen å spiste på beinet, så mamma at LottaPotta hadde mista en tann:D

No ligg ho Selma å søv:) ho er nok sliten etter dagen.


1 kommentar:

-Yvonne- sa...

-Så arti at du trene Selma, og enda artigere at det kanskje blir litt liv i bloggen hennes igjen :-)

Stå på!