torsdag 12. august 2010

Bruks:)


Idag trente vi bruks/flying. Selma har aldrig gjordt det før men vi prøvde alikavell:)

Hanne og Elin sto på hver sin side av en liten vei den som går rundt abborvannet.

Selma måtte tenke litt....... men ho gikk no til ho Hanne så fikk ho gobit:)

men jeg trur ho ville være mest med Elin :) førr ho hadde sååååååå go kylling:D

Men det gikk no bra:) så tenkte vi at vi kunne dra til artelerisletta(vet ikke hvordan man skriv det) å ja det skulle vi men så tenkte mamma at vi kunne heller dra til grusbana.

Så vi ringte Hanne å ho sa ja.

Så vi dro no å håpa på at ho Elin skulle følle etter oss ja da det gjordet ho. Når vi kom dit sa alle at det var smart å være her å trene.

Selma var ikke så bra først men på slutten gikk det kjempe bra synes jeg:) jeg er kjempe fornøyd jeg :D

Faktisk ble alle fornøyd men treninga:) Vi skal til Harsta på Lørdag det blir kjempe gøy, håper jeg får være figurant det var jeg hele tia på treninga idag. Det var gøy:)

Vi skal såve i sammen hytte med Hanne.

Glede meg såååååå:D


1 kommentar:

Hanne og Ken sa...

Til å være aller første gang Selma utført dette, var hun flink. Og når hun etter hvert forsto hva hun skulle gjøre, ble det jo også litt fart :-)

Maja; du er en flink hundefører :-)Tenker Selma kommer til å få prøve mye forskjellig nå som du trener henne :-)