onsdag 20. mai 2009

Nest siste gang på agilitykurs :-)

Igår var det nest siste gang på agilitykurs, og vi sku da prøve å føre over flere hinder. I tilegg så sku vi prøve hjulet, men jeg hadde sånn hodepine at etter 2 økter så takket jeg for meg og gikk hjem :-S

Selma var veldig flink første runden. Da trente vi kun over høydehopp, og med en sving før neste hinder kom. Hun hadde masse fart og var i god lek :-)

Ikke rare høyden, men.. :-)

Andre runden så var det litt andre type hinder som gjaldt. Da var vi inne på banen, og både bommen, tunnelen og høydehopp sku forseres. Selma liker bom og tunnel, så det gikk bare fint, men hun har ikke så mye til overs for høydehopp enda, så det ble litt si som så. Farten var definitivt lavere, også leken, men jeg kan egentlig ikke skylde på Selma heller. Klarte ikke akkurat å gi 100% selv, så det ble no som det ble. Men hun er flink lillejenta, synes no jeg! :-)

Selma i full fart over bommen :-)

Ingen kommentarer: